Умови гарантії
Загальні умови гарантія:
- Гарантійний термін починає діяти з дня продажу товару Покупцеві;
- Гарантія дійсна лише за наявності заповненого гарантійного талона з датою продажу, підпису продавця або друку продавця;
- Гарантійний ремонт здійснюється в авторизованому сервісному центрі Prana в період гарантійного терміну (зазначений у талоні);
- Після виконання гарантійних робіт, гарантійний термін продовжується на період ремонту виробу;
- Ремонт виробу в період дії гарантійного терміну здійснюється за рахунок виробника;
- При підтвердженні гарантійного випадку доставка товару для усунення несправності від Покупця до Сервісного Центру і назад виконується за рахунок Виробника.
Гарантія не надається у таких випадках:
- Товар був пошкоджений Покупцем через неправильну експлуатацію або експлуатацію не за призначенням;
- Монтажні роботи були проведені з недотриманням монтажних розмірів;
- Товар вийшов з ладу внаслідок обставин непереборної сили, форс-мажорного випадку;
- Вихід з ладу продукту внаслідок потрапляння в товар сторонніх предметів;
- При виявленні слідів стороннього втручання, виконання самостійного ремонту;
- Вихід з ладу приладу внаслідок невідповідності мережі електричного живлення;
- При виявленні виходу з ладу приладу через відсутність обслуговування;
- Інших випадків передбачених чинним законодавством України.
Висновок чи є випадок гарантійним, при виході товару з ладу, визначає Фахівець авторизованого сервісного центру Prana. Гарантійні зобов’язання продавця обмежуються вартістю Товару на момент його продажу.
Гарантія не поширюється:
- На компенсацію шкоди, будь-які інші можливі збитки, заподіяні іншому обладнанню або матеріалам, що працювали з товаром;
- Забруднення приладу при роботі, механічні подряпини, тріщини, потертості, вм’ятини, інші механічні пошкодження, що з’явилися в процесі експлуатації;
- Пошкодження, що утворились з незалежних від виробника причин (стихійні лиха, явища природи, пожежа, домашні та дикі тварини, проникнення всередину виробу сторонніх предметів або речовин, тощо);
- Батарейки та акумулятори, фільтри, запобіжники та інші витратні матеріали;
Умови Повернення
Права покупця при поверненні
За законом України “Про Захист прав споживачів” протягом 14 днів з моменту купівлі товару, покупець може звернутися до магазину з проханням про заміну товару.
При зверненні покупця з проханням обміну, але товару для заміни немає в наявності, покупець може:
- Купити інший товар у магазині (з перерахуванням вартості);
- Обміняти товар на аналогічний при надходженні товару;
- Повернути куплений товар та отримати кошти в еквіваленті продукції, що куплялась раніше;
Повернення коштів за товар покупцю проводиться протягом 7 днів з моменту отримання товару.
Форма оплати при поверненні коштів проводиться аналогічним способом, як і оплата за товар при його купівлі.
Зверніть увагу! Відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» покупець зобов’язаний:
- Ознайомитись з правилами експлуатації товару;
- Звернутися до продавця за необхідності роз’яснення правил використання товару до початку його використання;
- Застосовувати товар за його цільовим призначенням;
- Дотримуватися правил експлуатації, техніки безпеки;
При отриманні замовлення покупець повинен уважно оглядати покупку в присутності кур’єра або співробітника кур’єрської служби в пункті видачі.
Умови повернення
- З дня купівлі товару пройшло не більше 14 днів;
- Обмін та повернення товару здійснюється через транспортну компанію “Нова Пошта” за рахунок покупця;
- Повертаний товар повинен відповідати наступним вимогам:
- Товар не був у використанні, збережено товарний вигляд та споживчі властивості товару. Відсутні механічні пошкодження, у тому числі подряпини та потертості;
- Відсутні пошкодження упаковки;
- Збережено всі пломби, ярлики, плівки, наклейки;
- Комплектація товару має бути повною, як при початковій покупці, збережені: інструкція, гарантійний талон;